angeleyes.blogg.se

2013-05-15
12:59:23

Onsdag
Idag är det onsdag och jag inser att det var vääääldigt längesen jag uppdaterade bloggen... Kanske inte är så bra på det här med att blogga iallafall =P
 
Så, vad har hänt sen senast?!
 
Jag har blivit osams, sams och "gjort slut" med killen som jag tjatat lite om... Alltså, vi var ju aldrig ett par men jag har gjort klart för mig själv att vi inte kommer bli det heller och att jag förtjänar så mycket bättre än det han har gett mig... Man måste fan sluta sukta efter dom som inte vill ha en... Den mannen som jag vill vara med ska ju älska mig över allt annat på denna jord... Han ska i princip dyrka mig och marken jag går på =) Åtminstone från första början... Han ska ju inte vara ignorant och självisk iallafall... Det vill väl ingen kvinna egentligen ha =)
 
Ja just det... Helgen i Örebro var jättetrevlig och mysig =) Vi var ett glatt gäng som festade och umgicks hela helgen. På lördagen var jag så sliten så jag orkade bara med förfesten, sen blev det donken och sen hem och sova. Missade tydligen inte så mycket på utestället iallafall då det var jättemycket folk tydligen...
 
Har hängt en del på krogen nu vilket kanske inte är så smart men va fasen ska man hitta på då?! :P
 
Helgen som var var det ju långhelg så då passade ett gäng på att dra till Åland, jag medräknad såklart =) Det var en 24h kryssning och det var livat värre kan jag lova =)
 
Hmm, är det något annat jag glömt...
 
Min bror och hans tjej ska få en flicka =)
 
Till helgen blir det lugnt för en gångs skull =) Ska eventuellt till Örebro på fredag och sitta på någon uteservering med en kompis som jag inte träffat på länge och på lördag kommer några goa brudar hem till mig och kollar Eurovision och grillar om vädret tillåter. På söndag kommer ytterligare ett gäng härliga brudar och ett par barn, tror jag, då blir det lunchning och massa snack =)
 
Nä, back to work!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: