angeleyes.blogg.se

2014-01-02
23:29:38

Ber mig själv om ursäkt!
Det här är en liten ursäkt till mig själv!
 
Förlåt för att jag har varit så negativ!
Förlåt för all klagosång!
Förlåt för att jag inte sett ljuset!
Förlåt för att jag tryckt ner dig!
Förlåt för mitt beteende!
Förlåt för mitt val av (manligt) umgänge!
Förlåt förlåt förlåt!
 
Jag förlåter dig kära du! Det är inte lätt att vara positiv jämt... Eller, jo det är det... Men ändå inte när man är där nere och simmar så du är förlåten!
 
Men nu blickar vi framåt, tänker på alla fina människor, upplevelser och saker som vi har i livet. Gör detta året och resten av vårt liv till en positiv resa mot det ljuvliga som väntar efter jordelivet.
 
Stanna upp, andas, se, lukta och känn... Känn in den underbara världen omkring dig...Ta en kort paus och bara upplev din omgivning... Titta upp mot skyn, vad ser du?
 
Hoppas att du som jag känner att livet är fantastiskt och att det finns många små mirakel på ett nära avstånd =)
 
Våga känna glädjen och hoppet!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: