angeleyes.blogg.se

2013-05-17
10:11:19

Ändrade planer
Jahopp, då var det ändrade planer för denna dag... Kanske inte så förvånande då min vän är sådan som ibland ställer in och ställer om... Men vad gör väl det?! Jag tycker lika mycket om henne för det, annars skulle jag ju inte välja att försöka umgås med henne =)
 
Istället för uteservering i Örebro så blir det troligtvis fotboll kl 19.00 och sen en kväll på uteserveringen på Gastro för att sedan eventuellt gå vidare till "Jurassic Park" här i Karlskoga... Riktiga namnet är "Woddy's" och det är där dom i mina föräldrars ålder hänger =) Stället är dock ganska mysigt med livemusik och raggande gubbar ;) 
Jag ska vara nykter, tror min kropp kan behöva det =)
 
Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: