angeleyes.blogg.se

2013-06-14
09:38:23

Flygande fart
Jahopp, så var det fredag igen och det är inte mig emot =)
Två lediga dagar att vila upp sig på, eller vila upp sig... Kommer antagligen bli en hel del grejer att göra men det är ju ändå skönt att slippa jobba!
 
Borde egentligen ha en nykter helg den här helgen, ladda för midsommar i Tanumstrand nästa helg... och som det ser ut just för tillfället så är ju vädret ganska kasst så jag kanske till och med klarar av det ;) Men sen så är det ju trots allt en festhelg i kga då det är motorveckan nu och det kommer att vara full fart på stan hela helgen =) Vi får väl se hur detta slutar ;)
 
Förra helgen spenderades i Göteborg, SummerBurst. Fantastiskt roligt med mycket folk och fest!
Partyarmen var i luften typ hela helgen =)
 
Igår var dödsannonsen för morfar med i tidningen och där var min dikt med som jag skrivit till/om honom.
 
"En stjärna har lämnat vår planet
och blivit himlens vackraste komet
På jorden gav du oss glädje och skratt
Du var för oss en riktig skatt
Du gillade att fiska och jaga
Plockade svamp utan att klaga
Älskad, saknad och aldrig glömd
Var än din själ håller sig gömd
Villkorslös kärlek vi dig ger
Även om vi dig inte ser
Många pussar och kramar från oss
Du är himlens vackraste tomtebloss"
 
Dags att jobba igen! Puss

Kommentar:
#1: IMO

Men jösses vilken fin dikt vännen!!!! <3

2013-06-17 @ 21:00:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: