angeleyes.blogg.se

2013-08-08
18:42:29

Nedslagen i sinnet
Det regnar ute... Det regnar ute och jag känner mig lite sorgsen idag...
Det är ju ingen big deal egentligen men jag blir så less på att jag inte får till det med lägenhet =(
Det är ett jättejobbigt stressmoment i mitt liv just nu...
Jag försöker se positivt på det, att det kommer att lösa sig!
Men va fan, det känns så jäkla kasst och jobbigt när man inte ens får chansen att gå in på lägenheterna innan dom är borta... vad gör dom andra som inte jag gör???
Kanske ska förklara att dom varje dag kl 18.00 släpper ett visst antal lägenheter och då ska man vara med och sitta på helspänn och ta första bästa och vara först på den...
 
Sådär, nog om det... DET KOMMER ATT LÖSA SIG!!!
 
Annars så är jag en lycklig tjej just nu =)
 
1. Jag kom in på skolan
2. Jag har cyklat till jobbet och hem (2mil totalt) mån-ons
3. Jag cyklade till jobbet idag
4. Jag har träffat någon som jag känner starkt för
5. Jag har bokat träningspass imorgon på lunchen
6. Jag har tagit ledigt imorgon för att fixa grejer
7. Jag ska umgås med nära och kära hela helgen
 
Så... jag ska inte klaga =)
 
Nu ska jag försöka sysselsätta mig i en timme, sen ska jag få hjälp med att göra mig vacker... Färga fransar och bryn, plocka brynen och vaxa benen... Mycket skönt ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: