angeleyes.blogg.se

2013-03-10
22:35:29

Sköna söndag

Godkväll!

Nu ligger man i sängen igen, helgen är över och imorgon väntar jobb...

Måste säga att jag har haft en toppenhelg! Umgåtts med mina vänner, skrattat, mått gott och ätit gott!
Känt på bäbismage som det var full fart på, är ju bara såå häftigt :)

I fredags blev det en spontantripp till Örebro, åkte buss... Känner mig alltid lite nervös och upprymd när jag ska åka buss, blir stolt över mig själv på någe vis... Att jag klarar av det alldeles själv ;) Sitter i sätet med handväskan i knät och tittar fascinerat ut genom fönstret :) kan tänka mig att jag ser ut som en liten tant...
Väl framme i Öret blev det käk på Harry's, med bra sällskap, sen ett besök på "Rockbaren", sen ett besök på "Ivy's" (?) och sen avslutade vi med Satin. Helt enkelt, en dyr men lyckad afton ;)

Lördagen spenderades med 2 timmars promenad, lunchbiff på Jensens, shopping på stan och fika på ? Sen hem till Karlskoga för att käka sallad och kolla Mello med goa brudar :)

Idag har jag promenerat, varit med mamma, skrattat åt patetiska människor på Facebook och hängt framför tv:n :)

Allt som allt: bästa helgen på länge!


Kommentarer:
#1: Emma

Puss på dig, solstrålen min!

2013-03-11 @ 10:46:45
#2: Ida-Marie

Härliga helg!! Härliga bebis!! Härliga MallaBalla!!! :-)

2013-03-12 @ 14:35:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: