angeleyes.blogg.se

2013-03-07
18:29:25

Skäll

Haha, nu har jag fått skäll för att det var längesen jag skrev :P Bäst att göra ett litet inlägg ;)

Sitter hos mormor och morfar och myser! Har hittat en finne bredvid näsan som jag inte kan låta bli... Ååh tyypiskt ;)

Hm, har väl inte hänt något speciellt sen sist...

Har försökt att inse att jag ska lägga min tid och energi på människor som förtjänar det, alltså människor som VILL umgås med mig och kanske lägger manken till att få göra det :) Och med tid och energi menar jag även tankeverksamheten... Man lägger så onödigt mycket tankar på saker som man ändå inte behöver! Funderar även på att slopa Facebook för att slippa se allt... Men samtidigt vill man ju inte missa någe :P E lite kluven i den frågan... Haha

Jobbet kändes lite bättre ett tag men nu börjar jag tvivla igen :( Har lånat en massa böcker som man ska läsa i utbildningen som jag är sugen på så att jag ska se om det är något för mig. Har börjat i en bok som heter "Elefant i nylonbyxor" (tror jag) och den är intressant faktiskt :) Handlar om hur dom/vi som är/anser oss vara överviktiga ser på oss själva och på andra.

Hoppas att jag känner samma entusiasm för resten av böckerna oxå :)

Trodde oxå att jag kanske hade hittat en man som kunde passa mig och som jag passade men icke sa nicke...

Det är inte han som har gjort något fel och inte jag heller (tror jag) men när det inte känns lika angeläget för han att ses som det är för mig så sparkar jag bakut... Vill inte bli sårad så jag lägger ner... Han vet inte om det eftersom jag inte sagt det rätt ut till honom men min nerläggning handlar om att jag inte kommer fråga om att ses någe mer :(

Det här beslutet är ju för att skydda mig själv... Vill inte bli ledsen i slutändan :)

Puss på er <3


Kommentar:
#1: Ida-Marie

Yeeeyy!! :-)

Jag hoppas Han är vad du INTE förväntar och att Han hör av sig med det intresse du förtjänar!! <3

Puss

2013-03-07 @ 23:17:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: