angeleyes.blogg.se

2013-03-15
23:39:04

Fredagsmys

Idag så "råkade" jag sluta tidigare från jobbet och jag "råkade" avboka TRX:en :P

Men vad gör väl det när man kompenserar med en joggingtur på dryga 5km plus 2st promenader på 1km styck :) Kan säga att jag är väldigt stolt över mig själv och att jag tycker själv att jag var välförtjänt av den goda glassen som mammas gubbe bjöd mig på när vi alla tre satt i soffan och mös till två filmer :)

Imorgon ska jag och min mor till Nora och gå på hälsomässa och chokladmässa :) Ska bli mysigt att spendera dagen med min kära mor!

När jag kommer hem igen får jag för Guds skull inte glömma att ringa min ena bror som jag har lovat att göra :) Han och hans sambo ville ha påhälsning så jag hoppas att jag ska hinna med det!

På em/kvällen sen så ska jag och en kompis hem till en tredje kompis och hejja på henne när hon tapetserar... Kanske hjälper till lite oxå om det finns nåt jag kan göra :P Någon god öl blir det ju självklart oxå!!! Det är ju trots allt lördag! Kan tänka mig att gå någonstans och dansa med men vi får se vad det blir ;)

På söndag så ska jag försöka ta mig i kragen och laga mat... Mat till hela veckan så att jag slipper stå med det på kvällarna när jag kommer hem från träning och allt vad jag tar mig för...

Vi får se var den här helgen slutar... Jag har en känsla av att den kommer att bli toppen iallafall!

Puss på er <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: