angeleyes.blogg.se

2013-01-31
12:18:05

Lunchbloggning
Då har jag ätit lunch igen =) Blev pasta med köttfärsås och massa god sallad till. Egentligen skulle jag träna ikväll men det blir inget eftersom jag inte kommer orka efter storhandling som måste göras...
 
Några tjejkompisar kommer på fika på lördag fm och på söndag tänkte jag bjuda hem mormor och morfar på lite fika och sen på måndag så kommer pappa och hans sambo plus alla syskon och bonussyskon med sambos och barn så då blir vi 11 personer om jag inte räknat helt fel :P
 
På måndagen ska det bjudas på pajer av olika slag =)
 
Så som ni ser så kommer mina dagar här framöver att spenderas i köket istället för på gymmet... Men vad gör det när det är för roliga saker =) Ser verkligen fram emot helgen och måndagen!
 
Antar att mina points och bonuspoints och sen en massa points som egentligen inte finns kommer att spenderas också i helgen men va fasen, fyller man år så får man unna sig tycker jag ;)
 
Idag är jag förresten tillbaka på jobbet vilket känns helt okej trots mina tvivel inför det... Imorgon ska jag ta mig ett snack med min chef för att se om det finns några möjligheter till lite förändringar så att jag kan få mer flyt i arbetet och mindre dötid. Känns bra faktiskt!
 
Nä, dags att återgå till arbetet!
 
Ha en bra dag alles!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: