angeleyes.blogg.se

2013-01-24
11:48:18

Lunch
Jahopp, då har man intagit lunchen på jobbet. Hade med mig en sallad som jag snodde ihop imorse och en burk med tonfisk som jag skulle ha till.
När jag öppnade tonfiskburken så tyckte jag att den såg lite suspekt ur men den luktade bra så jag petade bara bort det som var misstänkt och använde sedan resten.
Efter att ha mumsat i mig en tredjedel av salladen så tyckte jag att jag fick en bismak av mögel i munnen, varpå jag på dirren misstänkte tonfisken så jag började peta bort den bäst jag kunde.
När jag tog en paprikabit så fick jag ännu en gång den där äckliga smaken i munnen och insåg att det var den som smakade konstig.
 
Är det inte skumt att en paprika som jag köpte i affären igår, som såg hel och fin ut när jag skar upp den imorse nu smakar mögel... Man kan ju undra vad som är gjort med den för att den inte ska mögla synligt utan ser okej ut men smakar skit... Man kan ju lugnt säga at jag är fett missnöjd över min lunch idag =(
 
Vi får hålla tummarna för att inte magen ballar ur nu också när jag ätit rutten paprika :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: