angeleyes.blogg.se

2013-01-28
15:25:29

Ännu en gång
Nu har jag ännu en gång, ännu en måndag, startat mitt nya liv... Denna gång har jag startat med viktväktarna vilket jag har provat förut och jag vet att det funkar =)
 
En av anledningarna till att jag valt viktväktarna är att man inte behöver plocka bort något som man gillar att äta... men man får begränsa sig och tänka till vad som känns värt att lägga pointsen på.
 
Mitt mål är att gå ner 19kg så att min slutvikt blir 60kg... Jag vet... Jag väger alltså 79kg just nu och det är liiite för mycket :P
 
Allt är lite jobbigt just nu eftersom jag inte trivs med min vikt... Jag har svårt att identifiera mig med mitt jobb... Jag skulle gärna träffa en man som älskar mig och få känna att saker och ting flyter på lite... Det känns som att jag har svårt att hitta ut ur det ekorrhjul som jag är i för tillfället... Jag känner en sorts tomhet på något vis...
 
Men frågan är hur man ska veta vad man vill jobba med? Är det någon som har något tips på hur jag ska komma underfund med vad jag vill göra så är jag tacksam om du vill dela med dig =)
 
Jag vet, man ska inte klaga och man ska vara tacksam för att man har ett jobb men när man har dom här känslorna i kroppen är det svårt att känna glädje över att gå till jobbet...
Jag hoppas att det bara är en fas och att den går öven... Men hur länge ska man vänta? Hur länge???

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: