angeleyes.blogg.se

2013-02-04
22:11:05

Födelsedag...

God kväll!

Idag, jag vill egentligen inte erkänna eftersom jag har panik över min ålder, så fyllde jag 28 år...

Jag känner mig gammal när jag ser siffrorna men inte i sinnet. Så, hur firar en 28-åring sin stora dag? Man börjar helgen innan med fika med några av alla sina vänner, sen dagen efter fika med mormor och moster och idag på dagen D mat och fika med pappa och syskon med respektive på pappas sida. Bonusmamma var sjuk och kunde inte närvara tyvärr men hon fick en doggybag med paj som det bjöds på här :)
Kan ju säga att födelsedag är inte bra när man ska gå ner i vikt :P o speciellt inte när man inte har någon karaktär :P

Mamma och hennes gubbe var inte hemma så dom får jag träffa efter helgen sen eftersom jag åker till Sälen på torsdag. Ska bli gött o komma iväg!

Och fina presenter fick jag oxå! Lägger ut några bilder så ni får se :)

Nä, nu ska jag sova här! Min bonussyster och hennes son va oxå med här förut och det tar på krafterna att ha en galen unge som springer runt runt... Plus min bror och hans tjejs hund som oxå e helt tokig :P Jag är ju van med att vara själv ;)

Puss o god natt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: