angeleyes.blogg.se

2013-02-18
12:13:39

Blä!
Alltså, hur trist är det inte när man har haft världens bästa helg och känner sig lite peppad och motiverad för att komma till jobbet och så kommer man dit och allt känns bara skit!
 
Fredagen spenderades med kusin vitamin, åt massa gott och tittade på film (som pausades då och då för att vi pratade så mycket =) )
 
Lördagen började med ett pump-pass, sedan lunch hos pappa och hans sambo, sen hem och duscha och fräscha inför hockey, barhäng på hockeyn och sen hem med en kompis och fixa käk och kolla på melodifestivalen. Blev så himla glad när State of drama gick vidare då jag känner igen han som spelar synth i bandet =) Så kul!
 
Söndagen började med frukost med kompisen som sov över och sen skjutsade jag hem henne och for vidare till pappa och hans sambo där det bjöds på söndagsmiddag =) Hela familjen var samlad förutom ena lillebror med flickvän som fick stanna hemma pga ögonfluss.
 
Och så kommer denna j*vla måndag med allt som hör till... Fortfarande inga burkar att använda, fortfarande världens sämsta kommunikation mellan mig och min arbetskamrat och jag vill bara tjuta av frustration!
 
Det visade sig att burkarna som jag pratar om inte alls var svåra att få tag på bara det att han inte tagit sig tid att berätta för mig var dom var... Sen hade han lagt ihop två grejer utan att meddela mig så jag trodde att det var jag som hade gjort fel så jag fick ringa till han... Är så trött på att jag ska behöva tjata och gnata om allt! Han kunde bara ha skrivit en liten lapp till mig så hade jag sluppit känna panik över att det var JAG som gjort fel...
 
Nä, söka nytt eller söka skola kanske vore något ändå....

Kommentar:
#1: Ida-Marie

Att den där jäkla arbetsplatsen ska förstöra så mkt :-(.. Hoppas morgondagen känns bättre!!! <3

2013-02-18 @ 12:33:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: