angeleyes.blogg.se

2013-04-22
08:22:47

En fullbokad helg...
Åh herregud vad mycket det kan hinna hända på en och samma helg =P Kanske inte är så mycket ändå men jag har haft fullt upp iallafall.
 
Kan ju starta med att säga att förra helgen, på lördagen, skaffade jag mig något som heter Badoo. Har hört talas om det förut men visste typ inte vad det var. Anskaffningen av programmet har resulterat i två dejter den här helgen med samma kille... Han är riktigt trevlig och det är inte tyst en minut när vi ses =) Vi får se vart det slutar, ska ses på torsdag igen.
 
Annars i helgen så på fredagen tog jag med en vän hem och vi hade taco och filmmys. På lördagen var vi på Mulles loppis och köpte bord åt henne och sen var jag och hälsade på min morfar som är riktigt dålig =( Där träffade jag även lite släktingar =) kan ju säga att det enda som är posetivt med att morfar är sjuk är att vi ses mycket oftare. Det tycker även morfar =)
Lördagen fortsatte med dejt med den där killen och sedan fest med kompisen, vilket slutade med utgång såklart :P
Söndagen spenderades i kompisens soffa och sen blev det en kaffedejt med killen. Sen hem och kolla på film =)
 
Som sagt, fullt ös hela helgen =)
 
Nu väntar en arbetsvecka igen och sen en partyhelg i Örebro. Är riktigt nöjd att jag har tagit ledigt på fredag =)
 
Puss på er!

Kommentarer:
#1: IMO

Låter som en lyckad helg med massa skoj och mys. :)

Styrkekram gällande morfar!!! <3

2013-04-22 @ 15:13:46
#2: Emma

Vad du har saker att berätta på fredag! ;) PUSS*

2013-04-24 @ 07:42:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: