angeleyes.blogg.se

2013-04-25
11:47:09

En dag kvar...
Nu är det bara en dag kvar till partyhelg i Örebro =) 48H av fest i goda vänners lag! Som jag längtar just nu!
 
Även idag har jag roliga grejer på gång! På lunchen blir det utemat med en kompis, LYX! Efter jobbet ska jag till min kusin och fira henne och hennes ettåriga dotter som har fyllt i veckan och efter det ska jag på dejt med Badoo-killen igen.
 
Det enda som känns lite tråkigt med dagen är att jag inte hinner hälsa på morfar idag och sen är jag borta hela helgen så då hinner jag inte se han då heller =( Jag vill inte säga att jag hoppas att han lever hela helgen för min skull för om han känner att han vill somna in så tycker jag att han ska göra det, för hans egen skull!
<3 Jag älskar honom lika mycket för det <3
 
Badoo-dejten känns lite både och tycker jag... Är nog kanske inte riktigt redo för något seriöst eftersom jag tycker att det känns lite jobbigt när han är "så på" med sms... Han är ju bara snäll och rar egentligen men det blir lite för mycket tycker jag... Jag känner mig pressad på något vis... Men man vet aldrig, kanske får en helt annan känsla när jag väl är där!
 
Imorgon så åker jag ganska tidigt in till Örebro. Då ska min vän där bjuda på frukost och så ska vi korka upp såklart =) Sen vid 14(tror jag det var) så blir det lunchbiff på Jensens med några fler beroende på hur många som har dykt upp. Åh, det här kommer bli en toppenhelg! Saknar mina Örebrobrudar så! Det är en i gänget, eller ja...flera säkert... som kommer att fattas mig mycket! Den jag speciellt tänker på har fått barn och måste prioritera det just nu, men du kommer att komma igen vännen, det vet jag <3
 
Som sagt, det är ju fler som inte är med i helgen men förhoppningsvis har vi inte glömt att fråga någon så att det är pga det utan för att personerna i fråga har valt att inte vara med =)
 
Nä, nu ska jag byta om och åka till staden =)
Pöss

Kommentar:
#1: IMO

Underbaraste av underbara vänner <3. Vill höra allt om helgen sen!!! Puss

2013-05-02 @ 12:46:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: