angeleyes.blogg.se

2013-04-08
08:02:00

Dags att uppdatera igen =)
Jag är fasen världssämst på att blogga :P Ska försöka bättra mig!
 
Vet inte riktigt när jag skrev sist och vad som har hänt sen dess men jag tror att jag trillade dit ännu en gång när det gäller den där mannen som jag skrev om sist... Men vad gör man när det faller sig på...
 
Dessutom så råkade jag gå hem med en av hans bästa vänner helgen som var nu... JA, jag är en liten kåtbock som tar chansen när jag får den...
 
Grejen är väl den att i slutändan så söker jag väl det som alla söker... tvåsamhet, familj och hela köret men eftersom det "aldrig" är någon som vill ha mig till mer än sex så får det bli som det blir...
 
Blev för någon vecka sedan erbjuden ett annat jobb med men det tackade jag nej till efter ordentligt övervägande, det som mest gjorde att jag fick neka det var att jag skulle få gå ner i lön och det har jag ju ingen lust med.
 
Har ju varit till sälen över en helg också. Påskhelgen för att vara exakt. Fasen va gött det var! Vädret var toppen och ölen smakade fint =) Har nog aldrig åkt så mycket slalom som jag gjorde i år. Det är förbannat kul alltså =)
 
På måndagen var det ju röd dag så då passade jag och en vän på att hälsa på en annan vän som precis har fått barn =) Åh va hon va söt! Måste se till att besöka dom snart igen, tiden går alldeles för fort! <3
 
Idag har jag börjat med LCHF också... ska ge det en ärlig chans nu och låta bli alla kolhydrater ett tag. Slut på socker, godsaker och fikabröd :P Uj uj, hur ska det gå :P Är jag som ett åskmoln mot er så vet ni att det är sockerabstinensen och inget annat ;)
 
Nä, kanske ska återgå till jobbandet nu =)
 
Puss

Kommentar:
#1: IMO

Ja SNART måste vi ses igen!! <3

2013-04-10 @ 18:44:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: